Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Konání. Konání. Konání. Ano.R^

0 0
možnosti

Ale počkejte, až vás začnou přesvědčovat, že stáří a nemoce prostě patří k sobě. :-)

0 0
možnosti
Foto

Mne hrozně baví slovní spojení "vlastní seberozvoj". Čí by asi tak seberozvoj měl být? Sousedův?

2 0
možnosti

Tak jistě (pro ještě větší pobavení ;-) ), seberozvoj může být třeba i sousedův, ale dokonce může jít o seberozvoj Vašeho dítěte, partnera, rodiče, klienta etc. Nebo (v případě tématu mého článku) může jít dokonce o seberozvoj přímo Váš vlastní.

0 0
možnosti

Já to nemám tak komplikovaný jako vy co jsem si usmyslel to jsem uskutečnil, ale celý celý život mě irituje věta "to nejde" a já jsem se snažil dokázat všem ostatním že to jde.

1 0
možnosti
Foto

To víte, nešika si to musí umět vědecky zdůvodnit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5464x
Podnikatel ve finančním sektoru, finanční poradce, školitel v oblasti osobního rozvoje a finanční gramotnosti, otec tří dětí.